Iluminace 2009, 21(1):154-158
Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji. Formát videoklipu v Československu v letech 1954-1989
Zpráva o disertační práci , jejíž primárním cílem je představit dějiny videoklipu a specifických formátů, které mu předcházely, v socialistickém Československu.
Klíčová slova: disertační práce, videoklipy, televizní tvorba, populární hudba, písně ve filmu, filmový marketing
On the Road from Television Song to the Music Video as a Marketing Tool: The Music Video Format in Czechoslovakia, 1954-1989
Dissertation report , the primary aim of which is to present the history of the video clip and the specific formats that preceded it in socialist Czechoslovakia.
Keywords: dissertation, music videos, television production, popular music, songs in film, film marketing
Zveřejněno: 1. březen 2009 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.