Iluminace 2009, 21(1):154-158

Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji. Formát videoklipu v Československu v letech 1954-1989

Viktor Palák

Zpráva o disertační práci , jejíž primárním cílem je představit dějiny videoklipu a specifických formátů, které mu předcházely, v socialistickém Československu.

Klíčová slova: disertační práce, videoklipy, televizní tvorba, populární hudba, písně ve filmu, filmový marketing

On the Road from Television Song to the Music Video as a Marketing Tool: The Music Video Format in Czechoslovakia, 1954-1989

Dissertation report , the primary aim of which is to present the history of the video clip and the specific formats that preceded it in socialist Czechoslovakia.

Keywords: dissertation, music videos, television production, popular music, songs in film, film marketing

Zveřejněno: 1. březen 2009  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Palák, V. (2009). Na cestě od televizní písničky k videoklipu jako marketingovému nástroji. Formát videoklipu v Československu v letech 1954-1989. Iluminace21(1), 154-158
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.