2/2013

Téma: Filmový marketing

(Hostující editorka: Marta Lamperová)

 

 

Články

 

Jakub Jiřiště

Opožděná procitnutí: literárně dramatické vysílání Československé televize Praha v období konsolidace

 

Články k tématu

 

Editorial

[plný text (CZ)]

 

Václav Stříteský – Jan Hanzlík – Miroslav Karlíček
Čeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu

 

Kateřina Šafaříková – Jan Hanzlík
Vývoj českého filmového plakátu v letech 1990–2012

 

Talia Leibovitz
Crowdfunding Audiovisual Productions in Spain: The Case of Verkami

 

Rozhovor

 

 Jan Hanzlík
Nejdůležitější je identifikovat jádro diváků.
Rozhovor s Finolou Kerriganovou

[plný text (CZ)]

 

Hlasy z praxe

 

Aleš Danielis
Svět filmu bez perforace. Hrozby a příležitosti digitální filmové distribuce

[plný text (CZ)]

 

Marta Lamperová
Video on Demand: Nachádzame sa v experimentálnej fáze

[plný text (CZ)]

 

Výročí 70 let NFA

 

Tereza Frodlová
Zasahovat do struktury filmu považuji za nemyslitelné.
Rozhovor s Blaženou Urgošíkovou

 

Ad Fontes

 

Lucie Tichá
Kinema, kinematografická a projekční společnost s r. o. (1913–1954)

 

Tomáš Hála – Eva Strusková
Sbírka zvukových a zvukově obrazových dokumentů NFA

 

Obzor

 

Jakub Korda
Když si televize značkuje svůj prostor (Catherine Johnson, Branding Television)

[plný text (CZ)]


Fernando Ramos Arenas
Writing History through Places, Making Theory through Cases: On the New Cinema History (Richard Maltby – Daniel Biltereyst – Philippe Meers /eds./, Explorations in New Cinema History. Approaches and Case Studies)

 

Šárka Gmiterková
Rozpravy o tělech, hlasech a stárnutí (Konference Revisting Star Studies, Newcastle, 12.–14. června 2013)

 

Projekty

 

Jan Trnka

Procesy psaní a vývoje scénáře v české kinematografii. Scenáristická praxe Josefa Neuberga, 1920–1963

[plný text (CZ)]

 

Příloha

 

Z přírůstků knihovny NFA

 

obalka 2 2013