2/2013
Téma: Filmový marketing
(Hostující editorka: Marta Lamperová)
Články
Jakub Jiřiště
Opožděná procitnutí: literárně dramatické vysílání Československé televize Praha v období konsolidace
Články k tématu
Editorial
[plný text (CZ)]
Václav Stříteský – Jan Hanzlík – Miroslav Karlíček Čeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu
Kateřina Šafaříková – Jan Hanzlík Vývoj českého filmového plakátu v letech 1990–2012
Talia Leibovitz Crowdfunding Audiovisual Productions in Spain: The Case of Verkami
Rozhovor
Jan Hanzlík Nejdůležitější je identifikovat jádro diváků. Rozhovor s Finolou Kerriganovou
[plný text (CZ)]
Hlasy z praxe
Aleš Danielis Svět filmu bez perforace. Hrozby a příležitosti digitální filmové distribuce
[plný text (CZ)]
Marta Lamperová Video on Demand: Nachádzame sa v experimentálnej fáze
[plný text (CZ)]
Výročí 70 let NFA
Tereza Frodlová Zasahovat do struktury filmu považuji za nemyslitelné. Rozhovor s Blaženou Urgošíkovou
Ad Fontes
Lucie Tichá Kinema, kinematografická a projekční společnost s r. o. (1913–1954)
Tomáš Hála – Eva Strusková Sbírka zvukových a zvukově obrazových dokumentů NFA
Obzor
Jakub Korda Když si televize značkuje svůj prostor (Catherine Johnson, Branding Television)
[plný text (CZ)]
Fernando Ramos Arenas Writing History through Places, Making Theory through Cases: On the New Cinema History (Richard Maltby – Daniel Biltereyst – Philippe Meers /eds./, Explorations in New Cinema History. Approaches and Case Studies)
Šárka Gmiterková Rozpravy o tělech, hlasech a stárnutí (Konference Revisting Star Studies, Newcastle, 12.–14. června 2013)
Projekty
Jan Trnka
Procesy psaní a vývoje scénáře v české kinematografii. Scenáristická praxe Josefa Neuberga, 1920–1963
[plný text (CZ)]
Příloha
Z přírůstků knihovny NFA
|