• Vytisknout
Obalka 3-2020 velka

3/2020

Články


Radomír D. Kokeš (Masarykova univerzita)

Česká kinematografie jako regionální poetika. Otázky kontinuity a počátky studiové produkce


Barbora PodškubkováPavel Skopal
(Masarykova univerzita)

Klubisté sobě. Funkcionáři Filmového klubu v Uherském Brodě v letech 1976–1989


Ondřej Bezucha (Univerzita Karlova)

Object specific cinema. Stylové prvky videomappingu v tvorbě skupiny Macula


Michal Böhm (Filmová a televizní fakulta AMU)

Didaktika skladby a řádu. Vývoj výuky teorie střihové skladby na FAMU


Články k edici


Ivan Klimeš (Univerzita Karlova / Národní filmový archiv)

Pod ochranou filmového průmyslu. Totální válečné nasazení
v kultuře a kinematografii za protektorátu


Edice


Ivan Klimeš

Totální válečné nasazení v české kinematografii 1944


Recenze


Jana Čížkovská

Československá televize pro zahraniční diváky a čtenáře
(Martin Štoll: Television and Totalitarianism in Czechoslovakia. From the First Democratic Republic to the Fall of Communism)


Jakub Ferenc

Parikkův zelený obrat v mediální teorii: záslužná intence, problematická filozofie

(Jussi Parikka: Geologie médií)


Taida Kusturica

“Bodies in Transition”: Towards Eastern European
and RussianCorporeality in Film

(E. Mazierska, M. Mroz, and E. Ostrowska (eds.):
The Cinematic Bodies of Eastern Europe and Russia: Between Pain and Pleasure)