4/2012
Téma: Screen Industries in East-Central Europe
Články Václav Macek:
Karel Pečený versus Pavol Čambala. O dvoch rokoch spolupráce Aktuality a Nástupu (1938–1940) Články k tématu Editorial
[plný text (EN)] Balázs Varga:
Take the Money and…? Questions of Self-governance in the Hungarian Film Industry Marcin Adamczak:
Polish Cinema after 1989. A Quest for Visibility and a Voice in the Market Anna Misiak:
The Polish Film Industry under Communist Control. Conceptions and Misconceptions of Censorship Beata Hock:
Coming into Age/ncy. Women in Filmmaking — The Hungarian Case Hlasy z praxe Pevel Berčík:
Půjčka za oplátku aneb Počátky minoritních koprodukcí v Česku
[plný text (CZ)] Ad fontes Jarmila Petrová:
Artur Heller-Film 1936–1941 (1946) Obzor Martin Franc:
Velmi dobrý standard (Pavel Skopal /ed./, Naplánovaná kinematografie. Český filmový průmysl 1945 až 1960) Tereza Hadravová:
Proč se dnes ptát po filmu jako umění (Berys Gaut, A Philosophy of Cinematic Art) Jan Hanzlík:
Bridging the Gaps (Screen Industries in East-Central Europe Conference, Brno 2012)
[plný text (EN)] Projekty Alena Otmarová:
Vliv polymerní podložky a podmínek uložení na stabilitu barevných kinematografických filmů Přílohy Z přírůstků Knihovny NFA Obsah XXIV. ročníku
|