Iluminace 1994, 6(3):81-82
Sedm filmových tezí
Goebbelsova představa o tom, jaké má film zákonitosti, jak musí vlády přinášet filmu materiální oběti, zmiňuje se o tom, že film musí zůstat aktuální, pravdivý a přirozený a má vytvářet kulturní mosty mezi národy.
Klíčová slova: filmová estetika; propaganda ve filmu; dějiny filmu; Německo; 1935; politika a film; 20.stol., 30.léta
Seven Film Theses
Zveřejněno: 1. září 1994 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.