Iluminace 2005, 17(4):105-108
Televize. Fenomenologická analýza diváckého prostoru
Studie o významu televize pro člověka, jejím vlivu na každodenní život a analýza některých specifických účinků na sociální sféru i psychiku člověka. Srovnání vlivu televize a filmu na diváka.
Klíčová slova: kultura a společnost; psychologický vliv televize; fyziologický vliv filmu; psychologický vliv filmu; filmoví diváci; televize; televize a film
Television: A Phenomenological Analysis of Audiences' Space
Keywords: kultura a společnost; psychologický vliv televize; fyziologický vliv filmu; psychologický vliv filmu; filmoví diváci; televize; televize a film; Film. Cirkus. Lidová zábava
Zveřejněno: 1. prosinec 2005 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.