Iluminace 2005, 17(4):105-108

Televize. Fenomenologická analýza diváckého prostoru

Michal Pacvoň

Studie o významu televize pro člověka, jejím vlivu na každodenní život a analýza některých specifických účinků na sociální sféru i psychiku člověka. Srovnání vlivu televize a filmu na diváka.

Klíčová slova: kultura a společnost; psychologický vliv televize; fyziologický vliv filmu; psychologický vliv filmu; filmoví diváci; televize; televize a film

Television: A Phenomenological Analysis of Audiences' Space

Keywords: kultura a společnost; psychologický vliv televize; fyziologický vliv filmu; psychologický vliv filmu; filmoví diváci; televize; televize a film; Film. Cirkus. Lidová zábava

Zveřejněno: 1. prosinec 2005  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Pacvoň, M. (2005). Televize. Fenomenologická analýza diváckého prostoru. Iluminace17(4), 105-108
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.