Iluminace 2008, 20(1):15-35
Kulturní geografie filmové konzumpce
Studie analyzuje kino jako předmět spotřeby a prodeje, všímá si reklamy, programové nabídky kin, jejich vzájemné konkurence a ovlivňování potencionálního publika atd. Uvedené problémy ukazuje autor na konkrétních příkladech britských biografů v průběhu let 1930-1980.
Klíčová slova: filmová recepce, diváctví, reklama, filmová propagace, návštěvnost, britská kina
The Cultural Geography of Film Consumption
The study analyses cinema as an object of consumption and sale, noting advertising, cinema programming, their competition and influence on potential audiences, etc. The author illustrates the above problems with specific examples of British biographers during 1930-1980.
Keywords: film reception, audience, advertising, film promotion, attendance, British cinemas
Zveřejněno: 1. březen 2008 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.