Iluminace 2012, 24(2):49-64

Počítačové hry na Blízkém východě. Procedurální rétorika a její role v utváření muslimské identity

Vít Šisler

Autor se věnuje ve své stati herním vývojářům v islámských zemích a jejich motivům a postupům při tvorbě her, jež mají nést poselství. Článek je jedním z výsledků autorova dlouhodobého výzkumu o reprezentaci a sebereprezentaci muslimů v nových médiích.

Klíčová slova: počítačové hry, islámské země, Blízký východ, herní vývojáři

Computer Games in the Middle East. Procedural Rhetoric and Its Role in the Construction of Muslim Identity

In his article, the author discusses game developers in Islamic countries and their motives and practices in creating games that are meant to carry a message. The article is one of the results of the author's long-term research on the representation and self-representation of Muslims in new media.

Keywords: computer games, Islamic countries, Middle East, game developers

Zveřejněno: 1. červen 2012  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Šisler, V. (2012). Počítačové hry na Blízkém východě. Procedurální rétorika a její role v utváření muslimské identity. Iluminace24(2), 49-64
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.