Iluminace 2013, 25(2):31-32

Filmový marketing

Marta Lamperová, Jan Hanzlík

Úvodník k bloku článků o filmovém marketingu definuje pojem a charakterizuje jednotlivé příspěvky k tématu.

Klíčová slova: filmový marketing, distribuce filmů

Film marketing

The editorial to the block of articles on film marketing defines the term and characterizes the individual contributions to the topic.

Keywords: film marketing, film distribution

Zveřejněno: 1. červen 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Lamperová, M., & Hanzlík, J. (2013). Filmový marketing. Iluminace25(2), 31-32
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.