Iluminace 2013, 25(2):33-51
Čeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu
Autoři se ve své studii pokusili o socio-demografickou charakterizaci českého filmového trhu a segmentaci různých diváckých skupin.
Klíčová slova: filmový marketing, filmový trh, sociologie a film, filmové diváctví
Czech Movie-Goers from the Perspective of Film Marketing
In their study, the authors attempted a socio-demographic characterisation of the Czech film market and segmentation of different audience groups.
Keywords: film marketing, film market, sociology and film, film audience
Zveřejněno: 1. červen 2013 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.