Iluminace 2013, 25(2):33-51

Čeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu

Václav Stříteský, Jan Hanzlík, Miroslav Karlíček

Autoři se ve své studii pokusili o socio-demografickou charakterizaci českého filmového trhu a segmentaci různých diváckých skupin.

Klíčová slova: filmový marketing, filmový trh, sociologie a film, filmové diváctví

Czech Movie-Goers from the Perspective of Film Marketing

In their study, the authors attempted a socio-demographic characterisation of the Czech film market and segmentation of different audience groups.

Keywords: film marketing, film market, sociology and film, film audience

Zveřejněno: 1. červen 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Stříteský, V., Hanzlík, J., & Karlíček, M. (2013). Čeští návštěvníci kin z pohledu filmového marketingu. Iluminace25(2), 33-51
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.