Iluminace 2013, 25(2):53-70
Vývoj českého filmového plakátu v letech 1990-2012
Analýza vývoje českého filmového plakátu v období po r. 1989, kdy se musel přizpůsobovat volnému trhu a novým možnostem zpracování.
Klíčová slova: filmové plakáty, filmový marketing, filmový trh, reklama
Development of Czech Film Poster over the Years 1990-2012
An analysis of the development of the Czech film poster in the period after 1989, when it had to adapt to the free market and new possibilities of processing.
Keywords: film posters, film marketing, film market, advertising
Zveřejněno: 1. červen 2013 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.