Iluminace 2024, 36(2):133-139 | DOI: 10.58193/ilu.1787
Seriously Unserious: Theoretical Implications of the Gimmick for Film and Media Studies
- Charles University, Czech Republic

Book review: Sianne Ngai, Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form (Cambridge: Harvard University Press, 2020).
Klíčová slova: gimmick, labor, aesthetics, capitalism
Book review: Sianne Ngai, Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form (Cambridge: Harvard University Press, 2020).
Vloženo: 20. srpen 2024; Přijato: 11. říjen 2024; Zveřejněno: 8. listopad 2024 Zobrazit citaci
Reference
- Hanáková, Veronika. "Lost Media: Collecting and Archiving of Artefacts from the Digital Era" (Master's thesis, Charles University, 2022).
- Ngai, Sianne. Our Aesthetic Categories: Zany, Cute, Interesting (Cambridge: Harvard University Press, 2012).
- Ngai, Sianne. Theory of the Gimmick: Aesthetic Judgment and Capitalist Form (Cambridge: Harvard University Press, 2020).
Přejít k původnímu zdroji...
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.