Iluminace 2002, 14(4):41-56

Vidět scénář, psát v obrazech. Poznámky k intermedialitě Godardova Scénáře k filmu ášeň a Vášně

Petr Szczepanik

Rozbor Godardova "videoscénáře" Scénář k filmu Vášeň, který pomocí audiovizuálních konceptů a kombinací filmu nejen předchází, ale i doprovází a reflektuje Godardův film Vášeň.

Klíčová slova: Scénář k filmu Vášeň 1982, Vášeň 1982, francouzské filmy, audiovizuální koncepty, rozbor filmu

To See the Script, To Write in Images. Notes on the intermediality of Godard's Scénario du film Passion and Passion

An analysis of Godard's "video screenplay" The screenplay for the film Passion, which not only precedes, but also accompanies and reflects Godard's film Passion through audiovisual concepts and combinations.

Keywords: Screenplay for Passion 1982, Passion 1982, French films, audiovisual concepts, film analysis

Zveřejněno: 1. prosinec 2002  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Szczepanik, P. (2002). Vidět scénář, psát v obrazech. Poznámky k intermedialitě Godardova Scénáře k filmu ášeň a Vášně. Iluminace14(4), 41-56
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.