Iluminace 2006, 18(4):17-47
Ohlašování zboží, získávání zákazníků a vyjadřování ideálů. Úvahy o dějinách a teorii filmové reklamy
Studie současných hollywoodských reklamních praktik, filmové reklamní strategie a náčrt ekonomie výroby filmové reklamy. V jednotlivých kapitolách se autorka zabývá rozvojem standardních postupů pomáhajících spotřebiteli identifikovat produkt, výběrem médií a rysu produktu, využitím nepřímých metod oslovení, celonárodní reklamou, standardizací a kontrolou reklamních a marketingových kampaní, cílovými skupinami a recepcí reklamy.
Klíčová slova: filmová propagace; propagační film; reklamní film; reklama v kinech; televizní reklama a film; filmové obchodní praktiky
Announcing Wares, Winning Patrons, Voicing Ideals: Thinking about the History and the Theory of Film Advertising
A study of contemporary Hollywood advertising practices, film advertising strategies, and an outline of the economics of film advertising production. In individual chapters, the author discusses the development of standard practices to help consumers identify a product, media and product feature selection, the use of indirect methods of outreach, national advertising, standardization and control of advertising and marketing campaigns, target audiences, and the reception of advertising.
Keywords: film promotion; promotional film; advertising film; cinema advertising; television advertising and film; film business practices
Zveřejněno: 1. prosinec 2006 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.