Iluminace 2006, 18(4):49-68

Marketingové strategie ve filmovém průmyslu z hlediska jejich využití ve francouzské kinematografii

Laurent Creton

Studie se zabývá vývojem filmového průmyslu ve Francii a podnikatelské a reklamní logiky od jeho počátků po současnost. Rozebírá nakolik se zásady a nástroje marketingu uplatňují ve službách francouzského filmového průmyslu a na závěr nabízí několik strategických úvah a perspektiv.

Klíčová slova: filmový průmysl; public relations; filmová propagace; filmový marketing; reklama a film; reklamní film

Marketing and Strategies of Film Industry in Terms of Their Use in French Cinema

This study examines the development of the film industry in France and the business and advertising logic from its origins to the present. It analyses the extent to which the principles and tools of marketing are applied in the service of the French film industry and concludes by offering some strategic considerations and perspectives.

Keywords: film industry; public relations; film promotion; film marketing; advertising and film; advertising film

Zveřejněno: 1. prosinec 2006  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Creton, L. (2006). Marketingové strategie ve filmovém průmyslu z hlediska jejich využití ve francouzské kinematografii. Iluminace18(4), 49-68
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.