Iluminace 2007, 19(2):47-72

Paradoxy diváctví

Judith Mayne

Překlad kapitoly z knihy teoretičky umění Judith Mayneové. Autorka se kriticky zaměřila na otázky oslovení/recepce, fantazie a negociace jakožto pojmů důležitých pro zkoumání diváctví.

Klíčová slova: diváctví; filmová věda a výzkum

Paradoxes of Spectatorship

Keywords: spectatorship; film science and research

Zveřejněno: 1. červen 2007  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Mayne, J. (2007). Paradoxy diváctví. Iluminace19(2), 47-72
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.