Iluminace 2013, 25(2):81-87

Nejdůležitější je identifikovat jádro diváků. Rozhovor s Finolou Kerriganovou

Jan Hanzlík

Rozhovor s britskou teoretičkou a přední odbornicí na filmový marketing Finolou Kerriganovou se soustřeďuje na otázky, co lze pod pojmem filmový marketing chápat v kontextu akademického bádání, jaký je vztah filmově-marketingové teorie a praxe a jak se filmový marketing vyvíjel v evropském prostředí v poslední době.

Klíčová slova: filmový marketing, filmová teorie, marketingové nástroje

The most important thing is to identify the core audience. Interview with Finola Kerrigan

An interview with British theorist and leading film marketing expert Finola Kerrigan focuses on what can be understood by film marketing in the context of academic research, what is the relationship between film marketing theory and practice, and how film marketing has developed in the European environment in recent times.

Keywords: film marketing, film theory, marketing tools

Zveřejněno: 1. červen 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Hanzlík, J. (2013). Nejdůležitější je identifikovat jádro diváků. Rozhovor s Finolou Kerriganovou. Iluminace25(2), 81-87
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.