Iluminace 2013, 25(2):123-127
Když si televize značkuje svůj prostor (Catherine Johnson, Branding Television)
Recenze publikace Catherine Johnsonové: Branding Television, která se zabývá dalším aspektem filmového a televizního marketingu, a to tzv. brandingem.
Klíčová slova: filmová literatura, marketing, branding, televize
When Televison Marks Its Space (Catherine Johnson, Branding Television)
Review of Catherine Johnson's book Branding Television, which deals with another aspect of film and television marketing, branding.
Keywords: film literature, marketing, branding, television
Zveřejněno: 1. červen 2013 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.