Iluminace 2013, 25(2):123-127

Když si televize značkuje svůj prostor (Catherine Johnson, Branding Television)

Jakub Korda

Recenze publikace Catherine Johnsonové: Branding Television, která se zabývá dalším aspektem filmového a televizního marketingu, a to tzv. brandingem.

Klíčová slova: filmová literatura, marketing, branding, televize

When Televison Marks Its Space (Catherine Johnson, Branding Television)

Review of Catherine Johnson's book Branding Television, which deals with another aspect of film and television marketing, branding.

Keywords: film literature, marketing, branding, television

Zveřejněno: 1. červen 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Korda, J. (2013). Když si televize značkuje svůj prostor (Catherine Johnson, Branding Television). Iluminace25(2), 123-127
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.