Iluminace 2019, 31(4):131-135

The Little Czech Who Dreamed about Pixels (Jaroslav Švelch, Gaming the Iron Curtain)

Tamas Beregi

Zveřejněno: 1. prosinec 2019  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Beregi, T. (2019). The Little Czech Who Dreamed about Pixels (Jaroslav Švelch, Gaming the Iron Curtain). Iluminace31(4), 131-135
Stáhnout citaci

Reference

  1. Patryk Wasiak, 'Computing behind the Iron Curtain: Social Impact of Home Computers in the Polish People's Republic', Tensions of Europe Working Paper, vol. 10, no. 8 (2010), pp. 1-17.
  2. Gerd Alberts and Ruth Oldenyiel (eds), Hacking Europe: From Computer Cultures to Demoscenes (London: Springer, 2014). Přejít k původnímu zdroji...
  3. Zbigniew Stachniak, 'Red Clones: The Soviet Computer Hobby Movements of the 1980s', IEEE Annals of the History of Computing, vol. 37, no. 1 (2015), pp. 12-23. Přejít k původnímu zdroji...
  4. Denis Gießler, 'Video Games in East Germany: The Stasi Played Along', Zeit Online, 21 November 2018. [accessed 1 December 2019].
  5. Juko Kuorikoski, Finnish Video Games: A History and Catalog (Jefferson: McFarland & Company, 2015).
  6. Mark J. P. Wolf (ed), Video Games Around the World (Cambridge: The MIT Press, 2015).
  7. Patryk Wasiak, '"Illegal Guys". A History of Digital Subcultures in Europe during the 1980s', Zeithistorische Forschungen/Studies in Contemporary History, vol. 9, no. 2 (2012), pp. 257-276. [accessed 1 December 2019].
  8. Alf Lüdtke (ed), The History of Everyday Life: Reconstructing Historical Experiences and Ways of Life (Princeton: Princeton University Press, 1995). Přejít k původnímu zdroji...
  9. Alexei Yurchak, Everything Was Forever, Until It Was No More: The Last Soviet Generation (Princeton: Princeton University Press, 2006).
  10. Claude Lévi-Strauss, The Savage Mind (London: Weidenfeld and Nicolson, 1966).
  11. Roger Silverstone, Television and Everyday Life (London: Routledge, 1994).
  12. Bohuslav Blažek, Bludiště počítačových her (Praha: Mladá fronta, 1990).
  13. Gérard Genette, Paratexts: Thresholds of Interpretation (Cambridge: Cambridge University Press, 1997). Přejít k původnímu zdroji...
  14. Henry Jenkins, Fans, Bloggers, and Gamers: Exploring Participatory Culture (New York: New York University Press, 2006).

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.