Iluminace 2020, 32(2):132-136 | DOI: 10.58193/ilu.1669
Minulost na obzoru. Doslov k edici
The Past on the Horizon. An Afterword to the Edition of Documents
Zveřejněno: 1. červen 2020 Zobrazit citaci
Reference
- Konrad Lange, Das Kino in Gegenwart und Zukunft. Stuttgart: Enke 1920.
- Ivan Klimeš, Kinematograf! Věnec studií o raném filmu. Praha: Casablanca - Václav Žák - NFA 2013.
- William Uricchio, German University Dissertations with Motion Picture Related Topics: 1910-1945. Historical Journal of Film, Radio and Television 7, 1987, č. 2, s. 175-190.
Přejít k původnímu zdroji...
- Emilie Altenloh, Zur Soziologie des Kino. Die Kino-Unternehmung und die sozialen Schichten ihrer Besucher. Jena: Diederichs 1914.
- Emilie Altenloh, Zur Soziologie des Kino. Die Kino-Unternehmung und die sozialen Schichten ihrer Besucher. Andrea Haller - Martin Loiperdinger - Heide Schlüpmann (eds.). Frankfurt am Main: Stroemfeld 2012.
- Ivan Klimeš, Kinematografie a stát v českých zemích 1895-1945. Praha: Filozofická fakulta UK 2016.
- Filmové právo. Praha: Právnické knihkupectví a nakladatelství V. Linhart 1937.
- Ivan Klimeš - Jan Wiendl (eds.): Kultura a totalita. Národ. Praha: FF UK 2013.
- Heide Schlüpmann - Eric de Kuyper - Karola Gramann - Sabine Nessel - Michael Wedel (eds.), Unmögliche Liebe. Asta Nielsen, ihr Kino. Wien: verlag filmarchiv austria 2009.
- Petr Szczepanik, Jak rozumět minulosti médií. Filmové retrospektivy a mediální historie. Dějiny a současnost 27, 2005, č. 12, s. 37-39.
- Karel Smrž, Dějiny filmu. Praha: Družstevní práce 1933.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.