Iluminace 1994, 6(4):22-24
Umělecký film, protiumělecký pyl
V této úvaze S. Dalí poukazuje na umělecký a pseudoumělecký film a konfrontuje tvorbu Fritze Langa na jedné straně a jak říká, nejlepší pokusy uměleckého filmu jsou díla Mana Raye a Fernanda Légera, na straně druhé.
Klíčová slova: španělský malíř; Španělsko; dějiny filmu, Němá éra; umělecký film; Spojené státy americké, Francie; dějiny filmu; Francie; 20.stol., 10.-20.léta; Spojené státy americké
Artistic film, anti-artistic trash
Zveřejněno: 1. prosinec 1994 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.