Iluminace 1998, 10(1):37-49
Ako písa» o filme alebo o (nad)interpretácii
Studie ukazuje význam interpretace uměleckého díla. Autor demonstruje nadinterpretaci na díle Raąomon, které nechápe jako jeden celek, ale jako čtyři samostatná vyprávění. Na tomto příkladě autor dokazuje, jak různé interpretační rámce působí na samotné čtení textu.
Klíčová slova: Raąomon 1950; filmová teorie; metodologie filmové kritiky; filmová estetika; filmová kritika; filmy; Japonsko; 1950
How to Write About Film or About (Over)Interpretation
Zveřejněno: 1. březen 1998 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v reľimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umoľňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.