Iluminace 2005, 17(4):27-38

Amatér, hospodyňka a prodejna. Propagace poválečné americké televize

William Boddy

Analýza rozvoje televizního vysílání ve Spojených státech amerických po r. 1947 v závislosti na komerčním soupeření a reklamě při uvádění komerční televize na trh. Příklady experimentálního vysílání televize a ohlasy v tisku na zavádění televizorů do domácností. Seznámení s raným televizním průmyslem.

Klíčová slova: média; masmédia; vývoj médií, analýza; televize, dějiny; Spojené státy americké; 1945-1949

Amateur, the Housewife, and the Salesroom Floor: Promoting Post-War US Television

Keywords: média; masmédia; vývoj médií, analýza; televize, dějiny; Spojené státy americké; 1945-1949; Film. Cirkus. Lidová zábava

Zveřejněno: 1. prosinec 2005  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Boddy, W. (2005). Amatér, hospodyňka a prodejna. Propagace poválečné americké televize. Iluminace17(4), 27-38
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.