Iluminace 2005, 17(4):27-38
Amatér, hospodyňka a prodejna. Propagace poválečné americké televize
Analýza rozvoje televizního vysílání ve Spojených státech amerických po r. 1947 v závislosti na komerčním soupeření a reklamě při uvádění komerční televize na trh. Příklady experimentálního vysílání televize a ohlasy v tisku na zavádění televizorů do domácností. Seznámení s raným televizním průmyslem.
Klíčová slova: média; masmédia; vývoj médií, analýza; televize, dějiny; Spojené státy americké; 1945-1949
Amateur, the Housewife, and the Salesroom Floor: Promoting Post-War US Television
Keywords: média; masmédia; vývoj médií, analýza; televize, dějiny; Spojené státy americké; 1945-1949; Film. Cirkus. Lidová zábava
Zveřejněno: 1. prosinec 2005 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.