Iluminace 2006, 18(1):133-134

Hollywoodský film na DVD nosiči: diferenciace produktu, diverzifikace oslovení

Pavel Skopal

Stručný obsah dizertační práce Hollywoodský film na DVD nosiči: diferenciace produktu, diverzifikace oslovení. První část je věnována ustanovování nového trhu s DVD a jeho strategii. Dále se autor zaměřuje na tendence k diferenciaci a její vliv na edicích se současnou hollywoodskou produkcí. Třetí část sleduje způsoby kontextualizace starších hollywoodských filmů na DVD.

Klíčová slova: produkce; Hollywood; filmy na DVD; disertační práce; filmová věda a výzkum; filmová teorie

Hollywood's Past and Present on DVD: Differentiation of Products, Diversification of Appeal

Brief content of the dissertation Hollywood film on DVD: product differentiation, diversification of address. The first part is devoted to the establishment of the new DVD market and its strategy. Then the author focuses on the tendency towards differentiation and its impact on editions with contemporary Hollywood productions. The third part traces the ways in which older Hollywood films are contextualized on DVD.

Keywords: production; Hollywood; films on DVD; dissertations; film science and research; film theory

Zveřejněno: 1. březen 2006  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Skopal, P. (2006). Hollywoodský film na DVD nosiči: diferenciace produktu, diverzifikace oslovení. Iluminace18(1), 133-134
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.