Iluminace 2007, 19(1):137-152

Nákup audiovizuálních děl na televizním trhu v Česku a jejich cesta k divákovi

Martina Šantavá

Praxe nákupu zahraničních pořadů pro Českou televizi před rokem 1989 a v současnosti. Jednotlivé fáze akviziční činnosti, dramaturgický výběr, profesní organizace, distributoři, programové nasazení převzatého pořadu.

Klíčová slova: Československá televize; dovoz filmů; filmový obchod; obchodní dohody; společnosti

Acquisition of Audio-Visual Works on the Television Market in the Czech Republic and Their Journey to Viewers

The practice of purchasing foreign programmes for Czech Television before 1989 and at present. Individual phases of acquisition activities, dramaturgical selection, professional organizations, distributors, programming of the acquired programme.

Keywords: Czechoslovak Television; film import; film trade; trade agreements; companies

Zveřejněno: 1. březen 2007  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Šantavá, M. (2007). Nákup audiovizuálních děl na televizním trhu v Česku a jejich cesta k divákovi. Iluminace19(1), 137-152
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.