Iluminace 2007, 19(1):137-152
Nákup audiovizuálních děl na televizním trhu v Česku a jejich cesta k divákovi
Praxe nákupu zahraničních pořadů pro Českou televizi před rokem 1989 a v současnosti. Jednotlivé fáze akviziční činnosti, dramaturgický výběr, profesní organizace, distributoři, programové nasazení převzatého pořadu.
Klíčová slova: Československá televize; dovoz filmů; filmový obchod; obchodní dohody; společnosti
Acquisition of Audio-Visual Works on the Television Market in the Czech Republic and Their Journey to Viewers
The practice of purchasing foreign programmes for Czech Television before 1989 and at present. Individual phases of acquisition activities, dramaturgical selection, professional organizations, distributors, programming of the acquired programme.
Keywords: Czechoslovak Television; film import; film trade; trade agreements; companies
Zveřejněno: 1. březen 2007 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.