Iluminace 2010, 22(4):107-125

Český filmový divák. Sociologická charakterizace na základě kvantitativních šetření

Martin Vávra, Tomáš Čížek, Ondřej Špaček

Stať analyzuje aktuální velká sociologická šetření ve snaze dát odpověď na otázku, kdo v české populaci a s jakou frekvencí navštěvuje kina. Autoři studie působí v Sociologickém ústavu Akademie Věd.

Klíčová slova: sociologie a film, sociologie filmu, filmoví diváci, návštěvnost filmových představení

Czech Cinemagoer: A Sociological Characterization Based on Quantitative Surveys

The article analyses current large sociological surveys in an attempt to answer the question of who in the Czech population visits cinemas and with what frequency. The authors of the study work at the Institute of Sociology of the Academy of Sciences.

Keywords: sociology and film, sociology of film, film audiences, film attendance

Zveřejněno: 1. prosinec 2010  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vávra, M., Čížek, T., & Špaček, O. (2010). Český filmový divák. Sociologická charakterizace na základě kvantitativních šetření. Iluminace22(4), 107-125
Stáhnout citaci

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.