Iluminace 2018, 30(4):130-134
Začátek filmu jako výzva pro analýzu (Annette Insdorf, Cinematic Overtures: How to Read Opening Scenes)
The Beginning of the Film as a Challenge for Analysis (Annette Insdorf, Cinematic Overtures: How to Read Opening Scenes)
Zveřejněno: 1. prosinec 2018 Zobrazit citaci
Reference
- Veronica Innocenti - Valentina Re (eds.), Limina/le soglie del film. Film's Thresholds. Udine - Gorizia: Forum 2004.
- Petr Mareš, Téma: Filmové hraniční zóny. Iluminace 17, 2005, č. 2, s. 95-101.
- Britta Hartmann, Aller Anfang: Zur Initialphase des Spielfilms. Marburg: Schüren 2009.
- Thierry Kuntzel, Le travail du film, 2. In: Communications 23. Psychanalyse et cinéma. Paris: Seuil 1975, s. 148-149.
Přejít k původnímu zdroji...
- Alexis Tonti, Five Minutes with … Annette Insdorf. Columbia College Today, spring 2014, s. 10. Dostupné online:, [cit. 15. 1. 2019].
- Kyle Stevens, Kyle Stevens reviews Cinematic Overtures. Critical Inquiry, 25. 7. 2018. Dostupné online:, [cit. 15. 1. 2019].
- Annette Insdorf, Double Lives, Second Changes: The Cinema of Krzysztof Kieslowski. New York: Miramax Books 1999.
- Annette Insdorf, Intimations: The Cinema of Wojciech Has. Evanston, IL: Northwestern University Press 2017.
- Annette Insdorf, Indelible Shadows: Film and the Holocaust. Cambridge: Cambridge University Press 2003.
Přejít k původnímu zdroji...
- Annette Insdorf, François Truffaut. Revised and Updated Edition. Cambridge: Cambridge University Press 1994.
Přejít k původnímu zdroji...
- Annette Insdorf, Philip Kaufman. Chicago: University of Illinois Press 2012.
Přejít k původnímu zdroji...
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.